Русская версияУкраїнська версіяEnglish version

пн-пт: 9 - 20 сб: 11 - 16

+38(097)575-76-76
Viber,Telegram
18.04.2024
Курс готівковий38.6грн
Курс б/р40грн
Товарів: шт
На суму:грн
Оформити замовлення

 

Інтернет-торгівля активно розвивається в Україні, але поки ще є новинкою для більшості інтернет-користувачів. У зв'язку з цим у багатьох покупців часто виникають питання по гарантійному та сервісному обслуговуванню, а також з приводу обміну або повернення придбаної техніки. На ці та інші питання ми постараємося дати вичерпну відповідь в цьому розділі магазина.
 
 На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 6 до 36 місяців в залежності від гарантійних зобов'язань того чи іншого виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон компанії "Ай Ті Лайн".
 
Перевірка комплектності, наявність зовнішніх пошкоджень і працездатність виробу проводиться при передачі товару покупцеві. Переконавшись в працездатності товару і його повній комплектації, клієнт ставить підпис у гарантійному талоні, який підтверджує отримання покупцем справної техніки в повній комплектації.
 
 
Гарантійні зобов'язання
 
Наш магазин продає тільки якісну техніку відомих світових брендів. Ми зацікавлені в тому, що б техніка, куплена у нас, служила Вам і радувала Вас довгі роки.
 
Однак іноді техніка ламається. Якщо це сталося, Вам необхідно звернеться в найближчий СЦ, що спеціалізується на ремонті техніки виробника не працюючого виробу.
 
Якщо поломка сталася протягом гарантійного терміну і не по незалежних від вас причин, поломка буде усунена абсолютно безкоштовно. Якщо термін гарантії вироба минув, то ремонт буде проведений платно.
 
Співробітники сертифікованих СЦ щорічно проходять атестацію у виробника і забезпечуються фірмовими комплектуючими - ремонт техніки саме в сертифікованих СЦ гарантує якісну роботу виробу в подальшому.
 
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон "Ай Ті Лайн". У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Адреси сервісних центрів представлені на гарантійному талоні, сайті виробників.
 
 
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТЕХНІКИ
 
1. Повернення або обмін справної техніки (відповідно до закону про ЗПП, стаття 9).
 
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки.
 
Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і тому подібне.
 
На складну техніку магазин має право відповідно до чинного законодавства вимагати висновок сервісного центру про те, що дана техніка не була у вжитку. Висновок видають сертифіковані СЦ при зверненні клієнта, без будь-якої оплати, тобто абсолютно безкоштовно.
 
А так само має бути збережено:
• повний комплект товару;
• цілісність і всі компоненти упаковки;
• ярлики та пломби;
• заводське маркування;
• гарантійний талон;
• документи про купівлю (квитанція до прибуткового касового ордера і видаткова накладна);
 
При поверненні або обміні товару, клієнт зобов'язаний викласти своє прохання письмово, у заяві на ім'я продавця (дані присутні в документах про покупку) із зазначенням причини повернення товару і дочекатися відповіді від магазину.
 
Оригінал заяви необхідно надати менеджеру магазину і отримати натомість копію з мокрою печаткою магазину, зазначенням дати прийому заяви до розгляду і прізвищем менеджера, який прийняв заяву. Відповідно до закону про ЗПП на розгляд заяви відводиться 7 днів.
 
У разі позитивного рішення за заявою, необхідно надати техніку з усіма документами на склад магазину та отримати натомість гроші або техніку на обмін. Якщо відповідь буде негативною, Вам письмово буде викладена причина відмови.
 
1. Повернення або обмін не справне техніки (відповідно до закону про ЗПП, стаття 8).
 
Згідно з пунктом 3 статті 8 "Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості": якщо протягом гарантійного терміну техніка, куплена в магазині вийшла з ладу з вини виробника товару / продавця (тобто умови експлуатації не були порушені) і не може бути відремонтована в сервісному центрі - вона підлягає обміну на аналогічну або повернення грошей.
 
Для цього, будь ласка, надайте нам:
• повний комплект товару;
• гарантійний талон;
• документи про купівлю (прибутковий касовий ордер і видаткова накладна);
• висновок сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік» (тобто не може бути відремонтованим або виправлений дефект проявився вже 3-ди за час гарантійного терміну)
 
При поверненні або обміні не справної техніки процедура та ж що і справною. Тобто потрібно почати з заяви.
 
 
Шановні клієнти, права споживачів при купівлі будь-якого товару, регламентуються Законом України «Про захист прав споживачів», зі змістом якого рекомендуємо Вам ознайомитися http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg = 1023-12.